شرکت ایران کوشش

ساخت وبلاگ

پرکاربردترین انواع فلنج عبارتند از: گردن جوشکاری ، لغزش ، جوش سوکت ، اتصال لپ ، فلنج رشته ای و کور.

فلنج جوشی و قیمت آن:

این فلنج ها با قطر داخلی لوله جفت یا اتصالات مطابقت دارند بنابراین محدودیتی در جریان وجود ندارد. این از تلاطم جلوگیری کرده و فرسایش را کاهش می دهد. آنها همچنین توزیع تنش بسیار خوبی را از طریق توپی مخروطی فراهم می کنند و به راحتی برای تشخیص عیب رادیوگرافی می شوند.

در ابتدا فلنج های سوکت جوش برای استفاده در لوله کشی های فشار قوی در اندازه های کوچک ساخته شدند. مقاومت استاتیکی آنها برابر با فلنجهای Slip On است اما مقاومت خستگی آنها 50٪ بیشتر از فلنجهای Slip On دو جوش داده شده است.

نقطه ضعف این فلنج درست شکافی است که باید ایجاد شود. توسط محصولات خورنده و عمدتا در سیستم های لوله های فولادی ضد زنگ ، شکاف بین لوله و فلنج می تواند مشکلات خوردگی ایجاد کند. در برخی از فرآیندهای این فلنج نیز مجاز نیست.

هزینه واقعی یک سطح سنج اغلب به فلنج آن برمی گردد. هرچه مواد فلنج ارزان تر باشد ، سطح سنج نیز ارزان تر است. درست؟ نه همیشه. عناصر دیگر در قیمت نهایی نقش دارند ، مانند درجه بندی فلنج و اینکه آیا ماشینکاری و مواد اضافی مورد نیاز است.

فلنج یک روش محبوب برای اتصال یک سطح سنج به کشتی است. هرچه اندازه بزرگتر باشد ، لبه های بزرگتری نیز لازم است. همچنین مسئله درجه بندی فلنج وجود دارد که براساس محدودیت فشار و دما است که فلنج می تواند از عهده آن برآید.

قیمت فلنج جوشی با افزایش اندازه فلنج و فشار و دما مورد نیاز آن افزایش می یابد. هرچه درجه بندی بالاتر باشد ، حداکثر فشاری که می تواند فلنج را تحمل کند بیشتر است. طبیعتاً هرچه درجه فلنج بالاتر باشد ، گران تر است.

برخی از مهندسان هزینه به طور خودکار مواد فلنج ارزان تری را انتخاب می کنند  مانند فولاد کربنی به جای فولاد ضد زنگ 316 گران به عنوان راهی برای صرفه جویی در هزینه. آنچه ممکن است از آن آگاه نباشند این است که مواد مختلف دارای مشخصات و الزامات اتصال متفاوتی هستند. کار و مواد اضافی تفاوت زیادی در هزینه نهایی ایجاد می کند.

به حداقل رساندن هزینه ها و حداکثر رساندن سودمندی:

از آنجا که فولاد ضد زنگ 316 مغناطیسی نیست ، با شناور مغناطیسی سطح سنج تداخلی نخواهد داشت. با این حال ، هنگام استفاده از فلنج ساخته شده از فولاد کربن (راست) ، که مغناطیسی است ، یک فضا برای جلوگیری از تداخل مغناطیسی لازم است.

گرچه فلنج جوشی قیمت بالاتری دارد در برابر خوردگی بسیار مقاوم است و بنابراین مواد انتخابی قطعات مانند فلنج است که در معرض محیط های تهاجمی و رطوبت زیاد قرار دارند. اما از آنجا که این آلیاژ نسبتاً گران است ، با افزایش اندازه فلنج و درجه بندی فلنج ، هزینه سیستم سطح سنج می تواند به شدت افزایش یابد.

برای دریافت لیست قیمت فلنج جوشی اینجا کلیک کنید.

 

شرکت ایران کوشش...
ما را در سایت شرکت ایران کوشش دنبال می کنید

برچسب : قیمت فلنج جوشی, نویسنده : irankoosh irankooshesh بازدید : 179 تاريخ : شنبه 22 شهريور 1399 ساعت: 22:26